Eğitim Detayı


Müşteri Deneyimi Yönetimi Atölyesi

25 Ekim 2018 - 25 Ekim 2018

*Başvurular online alınacaktır. *Katılım kontenjanla sınırlıdır. Kesin katılım sağlayacaksınız başvuru yapınız. *Seminer Sütlüce Yerleşkesinde yapılacaktır. *Kariyer Merkezi tüm etkinlikleri ücretsizdir. *Her etkinlik için katılım sertifikası verilmeyecektir. Güz dönemi sonunda Kariyer Merkezinin düzenlediği etkinliklere katılımınız hakkında size onaylı rapor verilecektir. *Atölye süresi 2 saattir.

Generic placeholder image

İçerik

“Müşteri Deneyimi” Nedir? Firma ile müşteri arasında gelişen etkileşimin kalitesini ve doğasını tanımlamaktadır. Bu etkileşim, müşteri ile ilişkinin ilk kurulduğu noktadan (örn. İnternet araştırmaları, sosyal medya yorumları, pazarlama aktiviteleri ile şirketin ürünleri ve hizmetleri hakkında bilgi edinilmesi, satış noktası ziyareti, satış noktası deneyimi yaşanması ve ürün/hizmet satın alınması) başlayarak müşteri ile ilişkinin genişletildiği süreç (örn. sadakat / ödül programları, almış olunan ürün / hizmet hakkında servis veya yardım alınması) boyunca devam etmekte ve müşterinin hayat döngüsünün tamamını kapsamaktadır.

Eğitim Yeri

Sütlüce Yerleşkesi C-103 Saat:15.00